هر دو تنهاییم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

گفتم که شاید درد از این با هم نشستن هاست

برخاستی،رفتی و اتش از دلم برخاست

آواره ام ،برگرد،در من قصر شیرین است

یک تکه از خاک وجودم خانه لیلاست

 چشمان من خاصیت بخشندگی دارد

 یک روز می بینی که چشمان تو هم زیباست

 چیزی نگو،امشب صدا را باد خواهد برد

 حسی که در دل داری از پیراهنت پیداست

 من خسته ام.....عمری ست یک دیوانه در قلبم

سر می زند بر سنگ و می پرسد:کسی اینجاست؟

 من عاشقم،او نیست،اما هر دو تنهاییم

من بی خودم تنهایم و او با خودش تنهاست

****

با تشکر  و سپاس  از  استاد فرهیخته و آگاه که لطف بیکران کردند و این شعر زیبا رو برام فرستادند من هم با اجازه ایشون گذاشتم اینجا  

برای  من خیلی دلچسب و زیبا بود و واقعا به دلم نشست خواستم که همیشه پیشم باشه 

باز هم سپاس 

 



نظرات شما عزیزان:

اشنای کهنه فریاد
ساعت14:04---23 تير 1393
سلام
خیلی زیبا بود


محمد و مونا
ساعت11:27---17 تير 1393
ميداني رفيق . . .

سيگار بكش . . .

بغض كن . . .

گريه كن . . .

اصن دق كن . . .

ولي با آدم بي ارزش درد و دل نكن . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, | 11:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدامين جامي (نیما) |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • گویوز